Studentermedhjælper søges til innovationsplatformen LINX

LINX logo

Innovationsplatformen LINX arbejder indenfor feltet af materialer og materialeteknologi. Portalen har til formål at udbrede den industrielle brug af strålingsteknologi (f.eks. røntgen) til ny innovation.

LINX har foreningsstruktur (non-profit), samarbejder tæt med Københavns Universitet, Danmarks Tekniske Universitet samt Aarhus Universitet, og har som medlemmer p.t. 16 virksomheder foruden andre vidensinstitutioner.

LINX søger en studentermedhjælp på mindst bachelor-niveau med baggrund i kommunikation og/eller markedsføring og/eller projektstyring til ansættelse 12 timer om ugen (gennemsnit) efter nærmere aftale. Arbejdsopgaverne vil orientere sig omkring web, formidling (f.eks. nyhedsbreve), planlægning, PA-opgaver for direktøren samt forefaldende administration.

Krav og forventninger:

• Ansøger skal have et stærkt koordinationstalent, altså være i stand til både at overskue og følge op på mange parallelle opgaver, store som små.
  • Ansøger skal have erfaring med moderne hjemmesider (opdatering, almindelig opsætning/ændringer, osv.)
  • Ansøger skal kunne skrive fejlfrit, flydende og læsevenligt på både dansk og engelsk
  • Kendskab til opsætning og eksekvering af nyhedsbreve (Mailchimp) er en fordel

Ansøger forventes at være energisk, selvkørende og udadvendt, have positiv indstilling, gode samarbejdsevner og faglig tæft. Aflønning sker på timebasis, lønniveau aftalt ud fra kvalifikationer.

Øvrig information
Arbejdsstedet er COBIS (Ole Maaløes vej 3, 2200 København N.). Hjemmearbejde kan forekomme.

Opstart snarest muligt og senest primo maj. Stillingen er tidsbegrænset til 31/12 2021.

Den ansatte refererer til direktøren personligt. Der vil desuden være omfattende samarbejde med LINX’ kommunikationsteam.

For information om innovationsplatformen LINX henvises til vores hjemmeside; www.linxassociation.com. Ansøgninger skal ske skriftligt til info@linxassociation.com og bestå af ansøgningstekst såvel som opdateret cv. For nærmere information (afklarende spørgsmål) kan kontaktes direktør Jacob Becker-Christensen på tlf. 2065 6862.

Ansøgninger modtages frem til d. 31. marts 2021. Interviews til stillingen vil ske løbende, også inden deadline.

Læs flere LINX nyheder!